Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice EUROVIC RISTO SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/telefon/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.
Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile de la primirea coletului, in caz contrar EUROVIC RISTO SRL poate refuza coletul. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Pentru a returna un produs clientul trebuie sa trimita un email la contact@seminteshampion.ro, cu titlul retur, si sa plaseze o cerere de retur.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Sub nici o forma produsul care a fost livrat nu trebuie sa fie deschis deoarece in aceasta situatie nu se va accepta returul produselor.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire.
Conform legii, EUROVIC RISTO SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita un e-mail pe adresa contact@seminteshampion.ro, care sa contina:
data expedierii coletului;
numarul comenzii;
nume titular cont bancar;
datele contului bancar (IBAN-ul).
Costul returului cade, conform legii, in sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului in depozit.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea marfii (fara taxele de transport sau de procesare card) in max 14 zile lucratoare.
Pentru o mai rapida solutionare a cererilor Clientilor EUROVIC RISTO SRL accepta retururi exclusiv prin curier.
Retururile se fac la adresa: EUROVIC RISTO SRL, str. Calea Craiovei, nr. 472, sat. Albesti, Simnicul de Sus, Dolj, Telefon: 0740.074.518